
  

 

 

 

 

Р Е Ш Е Н И Е № 58 
 

28 февруари 2012 г. 

 

 
Съветът за електронни медии разгледа на свое заседание, проведено на 

28.02.2012 г. доклад, свързан с допусната фактическа грешка в решение № 169 от 

22.08.2011 г. Съветът като разгледа документите установи, че е допусната техническа 

грешка в решението - номера на лицензията, издадена на БНР вместо 53/ 22.06.2010 г. е 

изписан 52/ 22.06.2010 г., и наименованието на програмата – вместо „Радио Бургас” – 

„БНР Бургас”.  

Съгласно чл. 62, ал.2 от Административнопроцесуалния кодекс „Очевидни 

фактически грешки, допуснати в административния акт, се поправят от органа, 

който го е издал, и след изтичане на срока за обжалване.”   

С оглед горното Съветът счита, че следва да бъде поправена допуснатата грешка 

в решение № 169/ 22.08.2011 г.  

Предвид изложеното и на основание чл. 62, ал.2 от 

Административнопроцесуалния кодекс и чл. 32, ал.1, т. 18 от Закона за радиото и 

телевизията СЪВЕТЪТ ЗА ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ 

 

Р Е Ш И: 

 
Поправя допусната фактическа грешка в решение № 169/ 22.08.2011 г., като 

навсякъде в решението номерът на индивидуална лицензия за радиодейност вместо 52/ 

22.06.2010 г. се чете 53/ 22.06.2010 г., а наименованието на програмата вместо „БНР 

Бургас” се чете „Радио Бургас”. 

  

За решението да бъде уведомено заинтересованото лице. 

Решението подлежи на обжалване чрез Съвета за електронни медии пред 

Върховен административен съд в 14-дневен срок от съобщаването. 

 

 

 

 

ДОЦ. ГЕОРГИ ЛОЗАНОВ 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА СЕМ 


