Решения Кодекси, споразумения и други Становища Декларации Актове за публично обсъждане Защита на личните данни Невръчени актове
СЕМ за потребителите
Публичен регистър
Решение на СЕМ № 15-00-138 от 30.08.2004 г.
Начало » Актове на СЕМ » Решение на СЕМ № 15-00-138 от 30.08.2004 г.
01 Септември 2004
Р Е Ш Е Н И Е
№ 15-00-138
гр.София, 30.08.2004 г.
СЪВЕТЪТ ЗА ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ на свое заседание на 30.08.2004 г. обсъди необходимостта от обезпечаване работата на административните служби към СЕМ с компютърна и друга офис техника.
На основание чл. 32 ал.2, т.18 от ЗРТ във вр. с чл. 10, вр. чл.6 т.2 от Наредба за възлагане на обществени поръчки под праговете, определени в чл.7 ал.1 от Закона за обществените поръчки
Р Е Ш И:
Открива процедура за възлагане на обществена поръчка.
1. Предмет на поръчката : доставка чрез покупка на офис техника – компютърни системи, принтери, софтуер и др., съгласно спецификация.
2. Правно и фактическо основание за откриване на процедурата: чл.3, ал1, т.2, б.”а” от Закона за обществените поръчки и чл.6, т.2 от Наредбата.
3.Вид на процедурата : открит конкурс.
4. Срок на изпълнение – 10 (десет) работни дни от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
5.Място на изпълнение – административната сграда на СЕМ – гр.София, СО- район “Слатина”, бул.”Шипченски проход” № 69.
6.Ограничения при изпълнението на поръчката – няма.
7. Квалификационни изисквания към кандидатите – български физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон и отговарящи на изискванията на чл.24 от ЗОП, както и да представят доказателства за успешно изпълнени подобни проекти и други сертификати, доказващи техническа компетентност.
8.Изисквания за качество- производителят и доставчикът да отговарят на изискванията на стандарта за качество ISO 9001:2000 , да са спазени всички нормативни изисквания и стандарти.
9. Начин на образуване на предлаганата цена и плащане – Общата стойност на поръчката се получава след представяне поотделно цените на всеки един от компонентите, съгласно спецификацията. При образуване на предлаганата цена трябва да бъде включена цената на софтуера, както и всички разходи, начислявани от кандидата - за доставка, монтаж и др.
Цената на предложението се приема за окончателна и няма да подлежи на корекции в процеса на изпълнение.
Плащането се извършва по банков път, в лева по следната схема (по преценка на кандидата): авансово – не повече от 30% от цената на предложението, окончателно разплащане – след приемане на изпълнението на поръчката с двустранно подписан протокол.
10. Срок на валидност на предложението – 60 дни от приемането му от възложителя.
11. Вид и размер на гаранцията за участие – кандидатите внасят по сметка на СЕМ парична гаранция в размер на 250 (двеста и петдесет) лв.
12. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: кандидатът, определен за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 10% от стойността на договора, която се освобождава след неговото изпълнение.
13. Критерии за оценка на предложенията – икономически най-изгодното предложение, в т.ч. :
1/ цена – 50%;
2/ гаранционен срок- 30%;
3/ доказателства за техническа компетентност – 10%;
4/ начин на плащане-10%;
Критериите са подредени по тежест.
14. Място, ден, час за разглеждане и оценяване на предложенията – предложенията ще се разгледат на 29.09.2004 г. от 10.00 часа, в административната сграда на СЕМ – гр.София, бул.”Шипченски проход” № 69, ет.5 .
15. Цена на конкурсна документация – 30 /тридесет/ лева.
16. Срок за подаване на предложенията – 28.09.2004 г., 17.00 часа, в административната сграда на СЕМ – гр.София, бул.”Шипченски проход” № 69, ет.5, ст.503.
17. При възникване на необходимост Възложителят си запазва правото да възложи допълнителна обществена поръчка при условията на чл.16 от ЗОП.
18. Да се изпрати покана за участие до Държавен вестник и до Агенцията за малки и средни предприятия, съгласно чл.31, ал.2 от Наредбата.
№ 15-00-138
гр.София, 30.08.2004 г.
СЪВЕТЪТ ЗА ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ на свое заседание на 30.08.2004 г. обсъди необходимостта от обезпечаване работата на административните служби към СЕМ с компютърна и друга офис техника.
На основание чл. 32 ал.2, т.18 от ЗРТ във вр. с чл. 10, вр. чл.6 т.2 от Наредба за възлагане на обществени поръчки под праговете, определени в чл.7 ал.1 от Закона за обществените поръчки
Р Е Ш И:
Открива процедура за възлагане на обществена поръчка.
1. Предмет на поръчката : доставка чрез покупка на офис техника – компютърни системи, принтери, софтуер и др., съгласно спецификация.
2. Правно и фактическо основание за откриване на процедурата: чл.3, ал1, т.2, б.”а” от Закона за обществените поръчки и чл.6, т.2 от Наредбата.
3.Вид на процедурата : открит конкурс.
4. Срок на изпълнение – 10 (десет) работни дни от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
5.Място на изпълнение – административната сграда на СЕМ – гр.София, СО- район “Слатина”, бул.”Шипченски проход” № 69.
6.Ограничения при изпълнението на поръчката – няма.
7. Квалификационни изисквания към кандидатите – български физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон и отговарящи на изискванията на чл.24 от ЗОП, както и да представят доказателства за успешно изпълнени подобни проекти и други сертификати, доказващи техническа компетентност.
8.Изисквания за качество- производителят и доставчикът да отговарят на изискванията на стандарта за качество ISO 9001:2000 , да са спазени всички нормативни изисквания и стандарти.
9. Начин на образуване на предлаганата цена и плащане – Общата стойност на поръчката се получава след представяне поотделно цените на всеки един от компонентите, съгласно спецификацията. При образуване на предлаганата цена трябва да бъде включена цената на софтуера, както и всички разходи, начислявани от кандидата - за доставка, монтаж и др.
Цената на предложението се приема за окончателна и няма да подлежи на корекции в процеса на изпълнение.
Плащането се извършва по банков път, в лева по следната схема (по преценка на кандидата): авансово – не повече от 30% от цената на предложението, окончателно разплащане – след приемане на изпълнението на поръчката с двустранно подписан протокол.
10. Срок на валидност на предложението – 60 дни от приемането му от възложителя.
11. Вид и размер на гаранцията за участие – кандидатите внасят по сметка на СЕМ парична гаранция в размер на 250 (двеста и петдесет) лв.
12. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: кандидатът, определен за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 10% от стойността на договора, която се освобождава след неговото изпълнение.
13. Критерии за оценка на предложенията – икономически най-изгодното предложение, в т.ч. :
1/ цена – 50%;
2/ гаранционен срок- 30%;
3/ доказателства за техническа компетентност – 10%;
4/ начин на плащане-10%;
Критериите са подредени по тежест.
14. Място, ден, час за разглеждане и оценяване на предложенията – предложенията ще се разгледат на 29.09.2004 г. от 10.00 часа, в административната сграда на СЕМ – гр.София, бул.”Шипченски проход” № 69, ет.5 .
15. Цена на конкурсна документация – 30 /тридесет/ лева.
16. Срок за подаване на предложенията – 28.09.2004 г., 17.00 часа, в административната сграда на СЕМ – гр.София, бул.”Шипченски проход” № 69, ет.5, ст.503.
17. При възникване на необходимост Възложителят си запазва правото да възложи допълнителна обществена поръчка при условията на чл.16 от ЗОП.
18. Да се изпрати покана за участие до Държавен вестник и до Агенцията за малки и средни предприятия, съгласно чл.31, ал.2 от Наредбата.