Решение № 149 от 15.09.2008 г.

Начало » Актове на СЕМ » Решение № 149 от 15.09.2008 г.
29 Септември 2008 Р Е Ш Е Н И Е

№ 149
гр. София, 15.09.2008 г.



СЪВЕТЪТ ЗА ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ на свое заседание на 15.09.2008 г., разгледа протокол на комисия, назначена със Заповед № 23 от 08.09.2008 г. на Председателя на СЕМ във връзка с открита с Решение на СЕМ № 105 от 29.07.2008 г. процедура за възлагане на малка обществена поръчка с предмет: „доставка на два броя нови леки автомобила с еднакви технически характеристики на обща стойност до 80 000 лв. с включен ДДС”.
За да постанови решението си, Съветът за електронни медии взе предвид следното:
Съгласно условията на процедурата за възлагане на малка обществена поръчка, критерий за оценка на кандидатите е „икономически най-изгодната оферта”, при следните показатели, относителната им тежест и методика на определяне на комплексната оценка:
Показатели и относителната им тежест:
1. цена на автомобила без ДДС - 50 точки
2. технически характеристики на автомобила – 30 т.
3. срок на доставката в дни след подписване на договора – 10 точки
4. гаранционен срок – 10 точки.
Методика на оценяване:
Всяка оферта е оценнена от комисията по посочените горе 4 показателя в брой точки от 1 до посочения максимум. Крайният резултат представлява сбора на получените точки по четирите показателя, като максималния възможен резултат е 100 точки.

Комисията е оценила участниците, както следва:
І. Оценка на офертата на „София Ауто” АД:
1. по показателя „цена на автомобила без ДДС” – 50 точки;
2. по показателя „технически характеристики на автомобила” – 28 точки;
3. по показателя „срок на доставката в дни след подписване на договора” – 5 точки;
4. по показателя „гаранционен срок” – 8 точки.
Общият сбор точки на кандидата е 91.
ІІ. Оценка на офертата на „Мото – Пфое” ЕООД:
1. по показателя „цена на автомобила без ДДС” – 45 точки
2. по показателя „технически характеристики на автомобила” – 30 точки;
3. по показателя „срок на доставката в дни след подписване на договора” – 10 точки;
4. по показателя „гаранционен срок” – 10 точки.
Общият сбор точки на кандидата е 95.

От представената документация по обществената поръчка се вижда, че „София Ауто” АД предлага по-ниска цена на доставката, поради което получава по-висока оценка по първия показател. „Мото – Пфое” ЕООД предлага автомобили с по-добри технически характеристики, много по-кратък срок на доставяне на автомобилите и по-дълъг гаранционен срок, поради което получава по-високи оценки по останалите три показателя. Удължен гаранционен срок при „София Ауто” АД също е възможен, но е поставен под условие: „след договаряне”.
Предвид изложеното и на основание чл. 42, ал. 1 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, Съветът за електронни медии



Р Е Ш И :


Обявява класирането на участниците в открития конкурс, както следва:
1. „Мото – Пфое” ЕООД с 95 точки;
2. „София Ауто” АД с 91 точки.

Определя „Мото – Пфое” ЕООД за изпълнител на обществената поръчка. С кандидата, класиран на първо място, да бъде сключен договор за малка обществена поръчка.

Настоящото решение следва да се изпрати на участниците в открития конкурс в тридневен срок от датата на постановяването му.
Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от датата на съобщаването му.



И.д. ПРЕДСЕДАТЕЛ НА С Е М :
МАРИЯ СТЕФАНОВА