СЕМ за потребителите
Публичен регистър
Проучвания
Начало » НАДЗОР » Проучвания
					
										
						Медийни предпочитания на аудиторията по време на предизборната кампания за Европейски парламент и за 50-то Народно събрание
						
							
											
										
						Анализ на резултатите от проведеното национално проучване, представително за населението на страната на възраст 0-18 годишна възраст, относно обществените нагласи, оценка на потреблението на медийно съдържание и неговото въздействие върху децата
						
							
											
										
						Медийни нагласи на аудиторията от Столична община по време на изборите за местна власт
						
							
											
										
						Медийни предпочитания на аудиторията по време на предизборната кампания за 49-то Народно събрание
						
							
											
										
						Медийни предпочитания на аудиторията по време на предизборната кампания за 48-то Народно събрание
						
							
											
										
						Социологическо проучване за източниците на информация по темата за войната в Украйна
						
							
											
										
						Предпочитани медии като източник на информация от аудиторията във връзка с изборите за Президент и за народни представители - ноември 2021
						
							
											
										
						Mедийни предпочитания на българската аудитория в предизборните кампании за парламентарните избори на 4 април и на 11 юли 2021
						
							
											
										
					
				
             
							