Кариери Новини и прессъобщения Бюлетини Събития Прессъобщения ERGA Доклади и позиции ERGA
СЕМ за потребителите
Публичен регистър
Прессъобщение
Начало » Новини
12 Февруари 2025
На 12 февруари Съветът за електронни медии и Националният съвет за саморегулация проведоха първото по рода си обучение на инфлуенсъри.
Обучението „Регулация и етични правила на инфлуенсър маркетинга“ включи въпросите за саморегулацията в рекламата, развитието на инфлуенсър маркетинга, регулацията на аудио-визуалното съдържание в областта на рекламата и тенденциите в развитието на регулацията в Европа, защита на потребителите и конкуренцията и защита на авторското право. Обучението се проведе от д-р Симона Велева, и.д. председател на СЕМ, адв. Анна Танова, изпълнителен директор на АБРО, адв. Надя Чукова, председател на Етичната комисия към НСС и адв. Андреа Андреев, специалист в областта на интелектуалната собственост. Обучението се радва на изключителен интерес, като се дадоха заявки за това да се проведат и други следващи такива.
Събитието се проведе с подкрепата на Асоциацията на българските радио и телевизионни оператори - АБРО, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.
Обучението „Регулация и етични правила на инфлуенсър маркетинга“ включи въпросите за саморегулацията в рекламата, развитието на инфлуенсър маркетинга, регулацията на аудио-визуалното съдържание в областта на рекламата и тенденциите в развитието на регулацията в Европа, защита на потребителите и конкуренцията и защита на авторското право. Обучението се проведе от д-р Симона Велева, и.д. председател на СЕМ, адв. Анна Танова, изпълнителен директор на АБРО, адв. Надя Чукова, председател на Етичната комисия към НСС и адв. Андреа Андреев, специалист в областта на интелектуалната собственост. Обучението се радва на изключителен интерес, като се дадоха заявки за това да се проведат и други следващи такива.
Събитието се проведе с подкрепата на Асоциацията на българските радио и телевизионни оператори - АБРО, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.